brittlatour.reismee.nl

Nog 1 nachtje slapen...

Hoi allemaal,

Nog een nachtje slapen en het is zo ver: op naar India!
Ik besef nog niet helemaal dat ik morgen aan de andere kant van de wereld zit... maar dat besef zal denk ik snel genoeg komen als ik eenmaal in het vliegtuig stap.

Morgen om half 4 's middags vertrekt het vliegtuig naar Dubai, waar ik dan over moet stappen op het vliegtuig naar Bangalore in India. Ik heb dezelfde vlucht als een andere meisje, Antoinette, dat ongeveer hetzelfde reisprogramma als ik ga volgen, dus ik kom in elk geval niet helemaal alleen aan in India.

Ik zal jullie proberen zo goed mogelijk op de hoogte te houden van al mijn belevenissen, maar het is en blijft India dus de voorzieningen zullen niet zo modern zijn als hier. Wees dus niet ongerust als je niet meteen iets van me hoort ;)

Liefs,

Britt

Reacties

Reacties

Sue Plantinga

Geniet ervan! En neem veel zonnecrème mee!! Ik wacht op je verhalen. xx

Marlijn

Heel veel plezier en alvast een goede reis! Ben benieuwd naar alle verhalen en foto's. xx

Wim Mercx

Heel veel plezier en ik lees graag alles over wat je beleeft. De toegezegde fles Baileys wordt kleiner: de literfles is te oud geworden (meer dan 20 jaar) en de drank is gestold. Je krijgt bij terugkomst een normale fles cadeau. Heb je vast iets om naar uit te kijken!
Groeten en denk aan de enge beestjes.

Oma

Ik heb je al een mail gestuurd en nu nog een reactie. Britt nogmaals een heel fijne reis en we reizen in gedachten met je mee.
Liefs. Oma.

marc en shirley iris fleur

britt heeft vanmorgen om 8.10 uur
een sms gestuurd dat ze goed
is aangekomen in india

Marlijn

Goed om te horen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active