brittlatour.reismee.nl

Paleizen en palmbomen

Leuk om jullie reacties te lezen :)

De week is snel voorbij gegaan en heb weer van alles beleefd. Heb al een hele hoop foto's gemaakt, maar de pc hier is best traag dus uploaden gaat eeuwen duren.

Ik schrijf alles op in mn reisdagboek, maar die heb ik nu niet bij dus zal wat uit mn hoofd vertellen wat ik heb gezien (het zijn zoveel indrukken dat ik waarschijnlijk de helft vergeet te noemen maar dat hoor je dan wel als ik terug ben)

Vorige week ben ik o.a. naar Mysore geweest, een stad op 3 uur rijden van Madikeri. We hebben er Mysore palace gezien, een heel mooi paleis. Ook zijn we naar een tempel geweest waar overal aapjes in de buurt vrij rondliepen. Heb daar van een man een armbandje gekocht en een zo'n stip op mn voorhoofd gekregen. We hebben Chamundi Hill beklommen met een mooi uitzicht over Mysore en veel grote spinnen.

Vrijdag hebben we de Abbi Falls gezien, een grote hoge waterval. Het weekend hebben we altijd vrij dus we besloten een weekend naar Kannur te gaan, zo'n 4 uur rijden. Kannur is een plaats aan de kust. Dayal had ook daar weer vrienden dus we kwamen terecht in een supermooi resort aan zee. Heb gezwommen in de Indische oceaan en Arabische zee! Was heel warm daar en kon zo de zee in (met kleren aan want bikini mag hier niet).

Verder heb ik daar een dierentuin gezien met slangen, apen en krokodillen. Een boottochtje gemaakt en naar een fort gegaan wat mede tot stand is gekomen door de Nederlanders!

Deze week is de cultuurweek begonnen. Er zijn 3 nieuwe mensen bijgekomen, allemaal uit Wallonie. Gister hebben we een film over Gandhi gezien, die duurde 3 uur lang! Daarna een film over meditatie en gingen we zelf zo'n 2 uur lang mediteren in het huis van de yogaleraar (echt groot huis heeft die man).

Vandaag hebben we weer wat tempels bezocht en een heel ritueel gezien. Ook hebben we een berg beklommen met een trap van 300 treden waana je uitkomt op 4000 meter hoogte.

Komende donderdag gaan we weer naar Mysore en blijven we daar een nacht, in de avond schijnt alles heel mooi verlicht te zijn. Daarna gaan we het weekend naar Hampi. Dat is zo'n 13 uur met de bus, maar moet heel mooi zijn en de reistijd is het volgens velen waard..

xx Britt

Marlijn

Hee Britt! Mooie verhalen weer! De film over Gandhi heb je wel uitgezeten dus, respect haha ;) En een trap van 300 treden, pfff! Dan moet het uitzicht wel de moeite waard zijn geweest ;) Word je het yoga'en en mediteren al zat? :P In ieder geval veel plezier weer en wederom succes met al het gereis! xx

cor en annie

we zien uit naar de fotos die je gemaakt hebt als ze net zogoed zijn als je verslagen moeten ze heel mooi zijn .
groetjes en nog heel veel plezier.
cor en annie.

Fleur

Neem voor mij ook maar een souverniertje mee haha.
veel plezier verder!
xx

Oma Latour

Dag Britt,

De titel "Paleizen en Palmbomen" heb je leuk gevonden. Je geniet van cultuur , natuur en op zijn tijd ontspanning. Heerlijk toch!

Liefs,

Oma en ook van Wim.

Linda

Je moet wel geduld hebben daar zeg! Als je terugkomt ben je vast helemaal 'zen'. :p En kan je me voortaan altijd redden van de spinnen, want daar wen je vast helemaal aan.. Het klinkt supermooi daar! Groetjes vanuit Nijmegen

Laura

Fijn om te horen dat je nog steeds veel avonturen beleeft! Ben echt benieuwd naar de foto's :) xx

Rosi

Hoi britt,
Klinkt echt super leuk en interessant!!
Geniet er lekker van!!
Groetjes rosi

Anneke

Hoi Britt,
Heel erg leuk om al je ervaringen te lezen. Geniet ervan.
Groetjes Anneke

Sue

Hoi Britt,

Sounds like you're having a great time, and seeing loads. An awful lot of travelling is involved! Don't forget the suncream (or are you already poepbruin???)

marc latour

hallo britt leuk om alles te lezen
het zijn wel flinke afstanden met de bus
geniet er van en tot schrijfs

groetjes en liefs uit best

oma en opa

h oi britt en heb je al een paleis met mooie palmbomen
uit gezocht voor de toekomst ha ha
met je meditatie en yoga ben je zeker wel extra
ontspannen groetjes en liefs van
de stempskus knuffel knuffel

Annita

Toen je bij je eerste verslag de geur van het land beschreef, kon ik mij daar gelijk iets bij voorstellen.
Deze geur zal met vele andere (ook kleine) herinneringen altijd "op je harde schijf" blijven staan.
Zit nu met een kop koffie je verslag te lezen. Je schrijfstijl neemt mij voor even mee "in" dit mooie land en ik heb er gelijk beelden bij! Heb er bewondering voor Britt dat jij dit onderneemt en laat jou hierbij weten dat ik jou heel veel "ruimte" toewens om alle indrukken in op te slaan! Zodat je voor altijd kunt nagenieten!
Met een groet vol belangstelling van Annita uit een hefstgekleurd Best!