brittlatour.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Ik zal jullie hier op de hoogte houden van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis in India. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Britt

Reacties

Reacties

Wim MercIk kijk al uit naar de eerste berichten.x

Succes met de voorbereidingen en fijn dat ik (wij) met je mee mogen reizen.

Wim Mercx kijk al uit naar de eerste berichten.x

Nu met mijn goede naam: het bericht blijft hetzelfde!

oma en opa

Wij vinden het leuk om je reis mee te volgen.
Goeie reis groetjes oma en opa.

Angela

Hoi Britt,

Ben heel benieuwd naar je reiservaringen. Geniet van alle nieuwe ervaringen die op je pad gaan komen.

Groetjes,
Angela

marc latour

hallo britt
koffer bijna gepakt?
tot zaterdag

groetjes uit best

annie en cor

Hoi Britt
Wij zijn heel benieuwd hoe het met je gaat.
Hoe dat je alles ervaart,ook naar je eerste verhaal.
geniet van alles en heel veel groetjes.

mam

Hee meisje, goed om je verhaal te lezen. Gezellig met al die nationaliteiten, Goed voor je talen!
Mooi chaotische verkeersdrukte dus, nu dus voor jou in het echt zoals we al weleens op tv zagen.
Breng maar wat lekkere recepten mee naar ons kikkerlandje.
liefs mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active